Tilattu ennen klo 16:00 = lähetetty samana päivänä

Ohjekeskus - UKK

Tilaa ja vastaanota

En ole saanut vahvistussähköpostia.

Normaalisti saat vahvistuksen tilauksestasi. Jos annoit sähköpostiosoitteen, saat sen sähköpostitse. Jos et antanut sähköpostiosoitetta, saat vahvistuksen tekstiviestillä.

Joskus tapahtuu, että asiakkaat eivät saaneet vahvistusviestiä, koska he kirjoittivat väärän sähköpostiosoitteen. Siinä tapauksessa pyydämme asiakkaitamme ottamaan yhteyttä meihin ilmoittamalla tilauksen tehneen henkilön täydellinen nimi, toimitusosoite ja mahdollisuuksien mukaan tilausnumero. Sitten teemme sen, mikä on tarpeen tilauksesi seuraamiseksi ja tietojen korjaamiseksi.


Voinko silti muuttaa tai muuttaa järjestystä?

Ei, yleensä tehtyjä tilauksia ei voida enää muuttaa. Tämän tarkoituksena on suojata henkilökohtaisia tietojasi.


Voinko peruuttaa tilaukseni?

Vain tilaukset, joita ei vielä ole käsitelty ja lähetetty, voidaan silti peruuttaa. Aika tähän on kuitenkin hyvin lyhyt. Joskus tilaukset jo lähetetään postimyyntiyritykselle tunnin sisällä.


Mitkä ovat ohjeelliset toimitusajat?

Toimitusajat ovat puhtaasti ohjeellisia eivätkä siksi sitovia. Tuotteemme toimitetaan varastostamme Alankomaissa. Ota siis huomioon ohjeellinen toimitusaika 2 - 5 päivää.


Tilausta ei saatu ohjeellisen toimitusajan jälkeen

On tietysti mahdollista, että tilaus viivästyy jonkin verran. Etkö ole saanut tilaustasi 7 päivän kuluttua odotetusta enimmäispäivästä? Ota yhteyttä osoitteeseen info@valante.fi.


Säädä sovelluksia ja hihnaa

Lataa sovellus

Varmista aina, että lataat oikean sovelluksen älykellollesi! Alla on luettelo sovelluksista malleittain.

Valante MK08

https://apps.apple.com/nl/app/h-band/id1147074917

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.veepoo.hband&hl

Valante Q8

https://apps.apple.com/nl/app/h-band/id1147074917

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.veepoo.hband&hl

Valante T6

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.manridy.iband_new

https://apps.apple.com/us/app/iband/id1234121139

Valante NY13

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.zjw.wearhealth&hl=nl&gl=US

https://apps.apple.com/us/app/wearhealth/id1265052549

Valante P20

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.crrepa.band.dafit&hl

https://apps.apple.com/nl/app/da-fit/id1316004998

Valante MK20

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.yc.gloryfit&hl=nl&gl=US

https://apps.apple.com/us/app/gloryfit/id1237479843

Valante M4

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.zjw.ffit

https://apps.apple.com/us/app/f-fit/id1466929052

Säädä metallihihna

Manuaalinen metallihihnojen säätö:

Voit helposti säätää hihnan pituutta ruuvimeisselillä tai tapilla, sinun ei tarvitse tehdä sitä kaupassa! Alla näet kuinka säätää rannehihnan pituutta.

Nikkeliallergia

Kellon valmistuksessa käytetään ruostumatonta terästä. Kehotamme ihmisiä, joilla on herkkä iho, olemaan käyttämättä kelloa liian tiukasti ihoa vasten ja pitämättä sitä 24 tuntia vuorokaudessa. Nikkeliä löytyy monista ruostumattomasta teräksestä valmistetuissa astioissa. Nikkeliä käytetään myös kolikoissa, vetoketjuissa ja napeissa sekä paljon muuta. On ihmisiä, joissa nikkeli aiheuttaa allergisen reaktion ekseeman muodossa.


Palautukset ja hyvitykset

Mitä minun on tehtävä palatakseni?

Tuote voidaan palauttaa vasta lyhyen testauksen jälkeen 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.

Palautusoikeuden saamiseksi paluulähetykset on rekisteröitävä etukäteen osoitteessa info@valante.fi. Käytä tilauksessa käyttämääsi sähköpostiosoitetta ja lisää aina tilausnumero. Tuolloin saat palautuslomakkeen, jossa ilmoitetaan palautusehdot ja oikea palautusosoite. Palautuksia, joita ei ole ilmoitettu tai lähetetty väärään osoitteeseen, ei hyvitetä. Sinun on palautettava lähetys meille mahdollisimman pian rekisteröinnin jälkeen ja viimeistään 14 päivän kuluttua rekisteröinnistä.

Paluuosoitteemme on:
AK-Media BV
Omroepweg 11
PO Box 8555
1324 KT Almere
NEDERLAND

Palautuksen lähetyksen kustannukset ja riski

Palautusehtojemme mukaisesti palautuslähetyksen kustannukset ovat aina kuluttajan vastuulla.

Palautuskustannukset ovat välillä 7,50 ja 12 euroa riippuen tavasta, jolla lähetät paketin.

Palautus suoritetaan mahdollisimman pian ja kohtuullisen ajan kuluessa tavaroiden vastaanottamisesta. Loppujen lopuksi on ensin suoritettava laatutarkastus sen selvittämiseksi, ovatko kaikki palautusehdot täyttyneet.


Saanko aina täyden hyvityksen?

Pidätämme oikeuden olla palauttamatta kauppahintaa tai palauttamalla sen vain osittain, jos kuluttajien käyttöön liittyvä arvon menetys ylittää hetkellisen testauksen. 


Kuinka hyvitys tehdään?

Palautus suoritetaan samalla menetelmällä, jonka valitsit maksaa. Takaisinmaksuaika voi kestää useita työpäiviä maksupalveluntarjoajasta riippuen.


Viallinen kello ja takuu

Kellossa on vika, miten voin ratkaista tämän?

Jos tuotteessa ilmenee vika korkeista laatuvaatimuksistamme huolimatta, voimme auttaa sinua edelleen, jos ilmoitat tästä meille. Lähetä kopio tilauksesi vahvistuksesta sekä valokuvia ja kuvaus virheestä sähköpostiosoitteeseemme info@valante.fi. Näillä tiedoilla voimme aloittaa menettelyn, jolloin pidämme sinut ajan tasalla tapahtuman tilasta.


Mittausten ja arvojen poikkeaminen

Huomaa, että älykellot ja kuntoseurannat eivät ole lääketieteellisiä tai tieteellisiä instrumentteja. Valante ei siis ole vastuussa kellojen mittausten poikkeamista. Mitatut arvot ovat puhtaasti ohjeellisia eikä niitä ole tarkoitettu tieteellisiin tai lääketieteellisiin tarkoituksiin.


Takaukset

Välitämme tuotteistamme ja teemme loogisesti parhaamme toimittaaksemme ne sinulle parhaassa kunnossa. Silti joskus tapahtuu, että tilaus rikkoutuu kuljetuksen aikana tai että tapahtuu jotain muuta, jonka avulla voit vaatia takuuta. Oikeudelliselta kannalta katsottuna sinun on ilmoitettava asiasta meille mahdollisimman pian vian havaitsemisen jälkeen. Jos vika kuuluu takuun piiriin, järjestämme korjauksen tai vaihdon ilmaiseksi. Tarjoamme tuotteillemme yhden vuoden takuun. Kuuden kuukauden kuluttua todistustaakka valmistusvirheistä on kuluttajalla.


Erimielisyydet ja valitukset

Onko sinulla valitusta? Tietenkin yritämme aina välttää sitä. Jos sinulla on kuitenkin valitus, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä meihin osoitteeseen info@valante.fi ja ilmoittamaan selvästi tilausnumerosi. Teemme kaikkemme käsitelläksemme kaikki mahdolliset valitukset kohtuullisen ajan kuluessa. Muista, että valitusten käsittely voi viedä 7–14 työpäivää. Pyrimme kuitenkin aina molempia osapuolia tyydyttävään ratkaisuun.


Puhelintuki

Meillä ei tällä hetkellä ole puhelinpalvelua siitä yksinkertaisesta syystä, että tämä on kova hallintokulu. Puhelinasiakaspalvelu edellyttää erilaisia puhelinlinjoja, ylimääräisen henkilöstön palkkaamista ja toimistokustannuksia. Juuri säästämällä näillä kustannuksilla voimme tarjota asiakkaillemme kilpailukykyisiä hintoja. Erityistapauksissa, esimerkiksi vakavien komplikaatioiden ilmetessä, voit tietysti ottaa meihin yhteyttä puhelimitse.

SSL-SERTIFIOITU WEBSHOP
NOPEA TOIMITUS
24/7 ASIAKASPALVELU
KORKEA ASIAKASTYYTYVYYS