Tilattu ennen klo 16:00 = lähetetty samana päivänä

Takuu ja palautus

Jos et jostain syystä ole tyytyväinen saamaasi tilaukseen, ota meihin yhteyttä.Valantessa pyrimme 100% asiakastyytyväisyyteen. Jos sinulla on ongelmia tilauksen kanssa, ota yhteyttä osoitteeseen info@valante.fi tai alla olevan yhteydenottolomakkeen kautta.

Alta löydät palautuskäytäntömme:

  1. MIKÄ ON PALAUTUSAIKA?

Voit palauttaa tuotteen meille 14 päivän kuluessa vastaanottamisesta. Voit testata tuotetta vain lyhyesti, ei pidempään kuin on ehdottomasti tarpeen sen arvioimiseksi. Vältä arvon menetystä, joka estäisi meitä myymästä älykelloa itse.

  1. KUINKA KAUAN PALAUTUS KESTÄÄ?

Maksu suoritetaan alkuperäisellä maksutavalla sen jälkeen, kun olemme vastaanottaneet tuotteet, tutkineet ja todenneet, että tuotteen käytöstä ei ole aiheutunut arvonalentumiseen tarvittavia lyhyitä testejä. Kun käytöstä johtuu arvon menetys, joka ylittää älykellon arvioimiseksi tarvittavan lyhytaikaisen testauksen, Valante voi päättää palauttaa paketin tai myöntää vain osittaisen hyvityksen. Asiakkaan toimien aiheuttamat poistot ovat silloin kuluttajan kustannuksella.

  1. KENÄ PALAUTUMISKUSTANNUKSET?

Kuka vastaa palautuskustannuksista, riippuu paketin palautusolosuhteista:

  • Laatikon muovitiivistettä ei ole rikkoutunut tai irrotettu: Me palautamme palautuskustannukset. Pyydä meiltä ilmainen palautusetiketti osoitteeseen info@valante.fi tai alla olevaan yhteydenottolomakkeeseen.
  • Laatikon muovitiiviste on rikki ja / tai laatikko on avattu: Palautuskustannukset ovat aina asiakkaalle. Rekisteröi palautus osoitteessa info@valante.fi tai yhteydenottolomakkeen kautta ja pyydä meiltä palautuslomake.

Koska emme ole vastuussa menetetyistä palautuksista, suosittelemme palauttamisen lähettämistä seurantavaihtoehdolla. Palautuserän riski on asiakkaalla.

Palautuskustannukset ovat 5–12 euroa valitsemastasi toimitustavasta riippuen.

  1. MITÄ MINUN PITÄISI TEHDÄ PALATAKSENI?

Palautuserät on aina ilmoitettava meille etukäteen info@valante.fi tai yhteydenottolomakkeen kautta. Loppujen lopuksi meidän on voitava tarkistaa tärkeät asiakastiedot sekä älykellon nykyinen tila.

Käytä pakollista palautuslomaketta, joka sisältää seuraavat tiedot:

  • Sukunimi ja etunimi
  • Osoite:
  • Tilausnumero
  • Tilauspäivämäärä
  • Reseptin päiväys

Jos päätät palauttaa tuotteen, tuote on palautettava Valanteen kaikkien mukana tulleiden lisävarusteiden kanssa ja mahdollisuuksien mukaan alkuperäisessä kunnossa ja pakkauksessa. Valitse aina palautettava lähetys seurannalla.

  1. KENEN MINUN PITÄISI OTTAA YHTEYTTÄ?

Sinun on rekisteröitävä palautus meille sähköpostitse osoitteeseen info@valante.fi tai alla olevan yhteydenottolomakkeen kautta. Valante-tiimi työskentelee seitsemän päivää viikossa, 24 tuntia vuorokaudessa. Takaamme aina vastauksen 24 tunnin sisällä ja autamme mielellämme!

  1. TILAUKSENI SAAPUI VAHINGOITTUNEENA, MITÄ MINUN PITÄISI TEHDÄ?

Poikkeustapauksissa voi tapahtua, että paketti tai älykello toimitetaan vahingoittuneena. Tämä johtuu yleensä väärästä käsittelystä varastossa tai kuljetuksen aikana. Siinä tapauksessa sinun on kirjoitettava meille mahdollisimman pian toimituksen jälkeen info@valante.fi ja anna meille valokuva vahingoittuneesta esineestä. Saatuamme nämä tiedot heti töihin sopivan ratkaisun löytämiseksi!

SSL-SERTIFIOITU WEBSHOP
NOPEA TOIMITUS
24/7 ASIAKASPALVELU
KORKEA ASIAKASTYYTYVYYS